رویدادها آرشیو خبر ها
از این که به پیشنهاد بایرن جواب رد دادم پشیمان نیستم

از این که به پیشنهاد بایرن جواب رد دادم پشیمان نیستم

ارتورو ویدال ستاره ی شیلیایی تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود اعلام کرد من از این که به پیشنهاد بایرن جواب رد دادم پشیمان نیستم، من در ترجیح دادن بیانکونری به نراتزوری هیچ شک و تردیدی نداشتم."

مرد شیلیایی تیم یوونتوس که طی دو فصل اخیر به یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم تورینی تبدیل شده در این مصاحبه گفت: "من به تیمی بزرگ و با افتخار پیوسته ام که از یک مربی فوق العاده نیز سود می برد. کونته باعث شد تا کیفیت کاری من افزایش پیدا کند و در این مدت چیزهای زیادی را از او یاده گرفته ام."

ارتورو در ادامه به موضوع تمدید قرارداد خود اشاره کرد و گفت: " تورین خانه من است،هر زمان که ماروتا بخواهد من امضا خواهم کرد. من مشکلی برای تمدید قراداد با تیم یوونتوس ندارم و خانواده ی من از زندگی در اینجا احساس رضایت می کنند. من با بیانکونری تمدید خواهم کرد."

تیم های زیادی در سطح اروپا خواهان جذب این ستاره ی شیلیایی هستند و او قبل از پیوستن به یووه با پیشنهادات بی شماری رو به رو بود. مرد خوش تکنیک یووه در این باره گفت: "من با هدف های زیادی راهی یوونتوس شدم و از این که به پیشنهاد بایرن جواب رد دادم پشیمان نیستم، من به زودی با یوونتوس قهرمان اروپا خواهم شد."

وی همچنین در مورد پیشنهاد سایر تیم ها گفت: "من در ترجیح دادن بیانکونری به نراتزوری هیچ شک و تردیدی نداشتم و امروز از اینکه یووه را انتخاب کرده ام بسیار خوشنود هستم. فوتبال من در یوونتوس هر روز کامل تر از قبل خواهد شد."

کینگ ارتورو به دیدار مقابل اینتر نیز اشاره کرد و گفت:" من مصاف های میان سالاس و زامورانو را به یاد می آورم و آنها را در خاطر دارم و شنبه ما یک بازی سخت مقابل اینتر خواهیم داشت و ما باید تمامی تلاش خود را برای شکست اینتر به کار گیریم. البته اینتری ها از یک مربی جدید بهره می گیرند که روشی جدید را برای اینتر به کار گرفته و آنها نسبت به فصل گذشته بسیار قوی تر شده اند."
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: